Followers

#3 paper!

assalamualaikum!

keadaan atmosphera :
tak cerah tak mendung


esok.
aku exam lagi.
bukan
professional practice & measurement
sebab tuh dah beres.
now paper
Construction & Building Economic III.
ajaran Pn Norhanim, H.O.D baru dilantik..

terus-terang.
paper ni bukan paper target or pilihan aku.
sebab ada 3-TAK!
tak suka.
tak minat.
tak paham.

satu semester cuba belajar
jadi seorang yg berjiwa
economist!

tapi,
tak menjadi
tak kena ngn jiwa kot..

nak tak nak.
aku tepaksa rela berusaha
belajar balik dari mula.
13chapter kene cover!!
mati kitew dekk.!

tapi
mmg tak lahhh nak cover sumer.
aku tak rajen sangat. >haha<
cara aku senang,
just pick-up chapter2 yang rasa best
& senang nak paham.
& biasa kuar exam
based on pastyear paper.

suka chapter2 macam

demand & supply
conservation work
national housing
labour & capital market

harap esok ada lekat lah soalan2 chapter ni.
coz'
memang ZERO spot question.
apa2 kemungkinan boleh terjadi.

anyway
kawan2 ku
selamat menyelami jiwa economist
esok pagi!

good luck!


notakaki : subjek economic ni serial course.dah amik & lulus bergaya economic I & II..tapi, economic III ni je agak tak pasti bergaya atau tak.sama2 kita tunggu & lihat nnt...adios! ;)

No comments: