Followers

75% tepat!


assalamualaikum!

lokasi:
library UM
cawangan Fakulti Alambina


semalam,
paper economic selamat digoreng-goreng
dengan penuh semangat jayanya.
pn norhanim lalu je sebelah, aku & dia sama2 berbalas senyuman.
oh...senyum bukan godaan ok!
ini senyuman laen..........
mungkin senyuman beliau ikhlas,
tapi,
tak seikhlas senyuman aku kot. (hehe)
senyuman aku lebey berbaur sinis...
yup!
sinisssssssssssssssss...

sebab
tak percaya
soalan beliau SENANG sekalii..
masa 2jam pon xcukup.
sebab telampau senang.
xda basic economy pon ley jawab
barangkali lah!


apa-apa pun
terima kasih lah kepada beliau
sebab bagi 3 soalan daripada 4chapter yg aku suka&minat
(usha tgk post entry sblum ni)
75% tepat!

(fuyooo...)

tapi
apakah final marks pon 75%?
wallahualam.
usaha dah digemblengkan sepenuhnya.
aku tawakal & berserah

say
bye-bye economic.
harap2 tak berjumpa lagi.
.enough.




hye soul sister glee s2 eps#9.


notakaki: sebelum jawab paper berbentuk essay,& tak nak tangan 'pancit' masa tulis, disarankan buat latih tubi dulu menulis dengan pantas. 2jam utk 4soalan memang tak cukup.siyesly tak cukup!

5 comments:

hafizmohamad said...

ni riak nie:DD

AreDa said...

dah habih exam blom wei??all da best..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
erul alambina said...

@hafiz: HAHA.riak halus.takpe kot :P

erul alambina said...

@areda: hoho..ak lagi 2pper kot..8hb & 12hb...mmg puas exam week kali ni! btoi3 3minggu exam! haha.ko pulak?