Followers

PEMASHOR vs PERMAJ






*pic skema barisan wakil PEMASHOR UM, wakil PERMAJ UKM bersama-sama pemimpin tertinggi GPMS JOHOR*


Salam PEMASHOR!~


Kami, selaku Exco2 Persatuan Mahasiswa Johor (PEMASHOR) Universiti Malaya telah membuat kunjungan tidak rasmi ke Universiti Kebangsaan Malaysia Bangi pada hari sabtu lepas.8ogos2009. Kunjungan ini dibuat sejurus tamatnya majlis perjumpaan ahli2 PEMASHOR UM bersama Penasihat PEMASHOR di Kamar Teratai, Kolej Kediaman Kesembilan (9th college) UM pada sebelah paginya. Perjumpaan kami juga disertai oleh beberapa orang pemimpin tertinggi Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) negeri Johor termasuklah orang No.2 GPMS kebangsaan merangkap orang No.1 GPMS Johor. Terima kasih kepada ahli PEMASHOR yang sudi hadir dan meluangkan sedikit masa bersama. Diharap kalian mendapat input yang berguna dan bermanfaat dalam usaha memperbaiki diri sendiri sekaligus memantapkan jentera PEMASHOR kelak.

Kami tiba di hadapan DECTAR UKM kira2 pukul230ptg selepas 30minit perjalanan dari UM..(jauh gak woo UKM n UM..huhu) Ditemani Penasihat PEMASHOR, en kalam..kami meluangkan sedikit masa di DECTAR UKM sementara menunggu wakil Persatuan Mahasiswa Johor (PERMAJ) UKM datang menjemput. lebih kurang pukul3 ptg, bertempat di bilik kuliah 2 Fakulti Sains Sosial UKM, Perbincangan bermula diantara exco2 PEMASHOR UM, exco2 PERMAJ UKM serta pemimpin2 GPMS negeri JOHOR. Banyak perkara dibincangkan dan dibualbicara bersama, khususnya mengenai masalah2 yang timbul dikalangan anak2 Johor kedua-dua IPTA ini dan inisiatif2 yang boleh dan wajar diambil dalam usaha menangani masalah demikian. Perbincangan ini tamat kira2 pukul530ptg.

Terima kasih kepada Exco2 PERMAJ UKM diatas layanan baik & kesudian menerima kunjungan kami, PEMASHOR UM dan GPMS Johor. Semoga tautan ukhwah yang sedia tertaut antara kita dapat dipereratkan dan diakrabkan lagi agar MAHASISWA-MAHASISWI negeri JOHOR akan terus kekal cemerlang,gemilang dan terbilang...baik di dalam komposisi kampus mahupun di luar sana kelak.. JOHOR GAGAH BERANI..ngeee~!

sekian!

pic2:




*u...k..m! marvelouss~ ;D







*kami di dpn DECTAR..
panas oit!!!










*pemimpin2 GPMS..(plg kanan- presiden PEMASHOR UM-saudara ismail)

* exco2 PERMAJ UKM (2 dari kiri tuh presiden PERMAJ-sowi..nama lupa.kuang2)


**tangantaip : landskap UKM cantik n kemas compare U*...huhuhu.^_~ **

4 comments:

Unknown said...

sungguh seronok

erul alambina said...

ya.
amat swonok skali.
bkn sng berjalan2 di tmpt owg..
ngee~

::SizuKa:: said...

Salam~

ahaks..aku kenai baju purple n baju hijau tu...hadi zabidi n pe tah nm budak sorg gi tu..haha...dua-dua budak kolej aku...kah2~

x sgka depa anak johor...weee..~

best x UKM?? best kan...siap tulis marvellous lagi...~ hahaha...=)

Weyh...correction kit...Fakulti Sains Sosial dan Kemanusiaan..(FSSK)...heee~

Sekian..~

adk comey!~ said...

bilik kuliah 2?
hurmm...
musykil2!~