Followers

resah lagi


.jam 933 pagi. kolej kediaman tun ahmad zaidi universiti malaya.

salam.
ak xtau nk mula dr mana....
coz pikiran ak kembali diracau.
bukan diracau oleh mkhluk2 halus,tp oleh kenangan silam.
arghhhhhh.!
btoi kata owg, biarkn kenangan yang lalu pergi berlalu..
tp,tuh kata2 owg.sng r diowg cakap..xkena batang idung sndrik.
yg kena n rasa dirik ak ni r...


hurm,

ak pon xsure tahap ketahanan dirik ak nak hadapi situasi cmni.
mmg ak nmpk strong dr luar,
tp,dalaman niyh ak xckop strong ag..(rasenye..)
hanya Tuhan je yg tahu...(ngee~)


even dah 2taun sumer kenangan ni berakhir..
ak stil xdpt delete kesemuanya dlm inbox kpala ni.
lagi2 menjak 2-3hari ni...
since ak dpt tau mereka2 nak pulang ke msia terchinta dlm mse terdekat.
tetiber ak rse nk menjerit..!!
traumaaa...!!!
fobiaa....!!!
arghh..
mengapa mesti diowg pulang..?
kenapa laa x dok sane je dulu smpai abes stdy n tunggu grad dlu ke...

hurm,xpe laaa.
coz ak pon dh carik jwpan utk soklan2 ni..
mereka punya keluarga,rumah,kwan2 n masyrakat disini...
ofcoz r mahu pulang kan!ngee~

cuma..,
apa yg ley ak wt skrg,
juz bermohon padaNYA agar kuatkan semangatku dan dayatahanku
untuk trus berada di landasan yg diredhaiNYA
bagi menempuh hari2 bersama diowg t dan kenangan2 silam yang bakal menghantui ruang legar kepala otak ni.

ku bermohon~~.. ^-^

*pic diatas hnya illustrasi semata2.xda kena mengena yg idop or passed away ;D*

*tangantaip: dah lmer btoi xjmpa mereka.juz tgk pic2 shje. anywy, selamat kembali kwn2.minna..okairiii~ *

9 comments:

Badariah Baharuddin said...

sabar Erul,
sume tu dugaan je .
Biarkan yg berlalu terus berlalu .

:)

Anne said...

salam alaik..
hyepp!
relex weh.. hahaha...
duniawi sume tu..
hg cuti dak mggu depan n mingu depan sekali lagi?
hahaha.. aku balik sp 2 mggu beb..
minggu pertama tu aku kena g skolah ngajaq..
sek. Bakar Arang.. huhuuhuu...
aku kena skali ngan member aku si Afiq tu...

tengku_fir21 said...

cooll lerr beb...

arJuNa jaLaNan said...

bada : insyaALLAH..mmg byk2 bersabar skrg ni..td pg pon,ak dh tesempak ngn senior ak kt sne..dia bwu smpai mlm td n trus dtg UM pg td..pakwe effa! huhuhu~

arJuNa jaLaNan said...

bada : insyaALLAH..mmg byk2 bersabar skrg ni..td pg pon,ak dh tesempak ngn senior ak kt sne..dia bwu smpai mlm td n trus dtg UM pg td..pakwe effa! huhuhu~

arJuNa jaLaNan said...

anne: wsalam alaik~ ak cuti nexwik..tp,smggu je..ak xtau balik ari pa..myb isnin kot,coz jumaat smpai ahad ni ak kne g JB..menteri besar nk jmpa! ngee~ ;D t ak balik,kta p lawan boling naa..hahah

arJuNa jaLaNan said...

tengku_fir21 : ngh cuba2 cool la ni..huhu~

AreDa said...

salam..uik rilek r...
setiap yg berlaku ada hikmahnya..
kalo ang pg sana..mst ang tak dpt pengalaman cam skrg ni...(apa2 saja pengalaman la)....
Kadang2 Allah tak bagi yg terbaik pada mulanya supaya kita belajar dan sedar dan InsyaAllah yg lg baik menanti di hadapan....InsyaAllah...

adk comey!~ said...

be strong dear...
x smestinye pe yg kte x dpt skrg,,
kte x kan dpt pd mse akn dtg...
sy taw awk bley!~
(=